כנסייתהאל הכול יכול | כביר ונעלה הינו טבע האל
I
חמתו של האל היא על העוולות שמכות באנושות, הן מכות באנושות,
על החושך והרוע שמתקיימים,
כמו על מה שדוחק הלאה את האמת,
ועל כך שיש דברים שמתנגדים לטוֹב.
חמתו מסמלת את קץ כל הדברים, כל הדברים הרעים,
כל הדברים הרעים, כולם,
ויותר מכך מסמלת את קדושתו, מסמלת את קדושתו.
אלוהים מתענג על הצדיקות והאור שעולים ובאים לעולם,
על חיסולם של החושך והרוע.
נחת רוחו מביאה אור לאנושות ויופי לחייה.
הצדק הוא בנחת רוחו של האל; העונג המסמל כל מה שחיובי,
הצדק הוא בנחת רוחו של האל; העונג המסמל כל מה שחיובי,
ומסמל את מה שמבשר טובות.
II
הוא מתעצב על האנושות, מושא תקוותו, המצויה בחשיכה,
על כך שעבודתו על האנושות איננה משיגה את רצונו,
על כך שלא כל האנושות האהובה תוכל לחיות באור.
הוא מתעצב על חפי הפשע שבאנושות,
על הכנים שבהם, אף כי הם עדיין עיוורים,
על הטובים אך חסרי, חסרי האמונה.
צערו מסמל את טוּבוֹ,
הצדק הוא בנחת רוחו של האל; העונג המסמל כל מה שחיובי,
הצדק הוא בנחת רוחו של האל; העונג המסמל כל מה שחיובי,
ומסמל את מה שמבשר טובות.
III
כשמסולקים אויביו ומושמדים,
וכשהאנושות תחיה לבטח ביופי ובשלווה.
אושרו רחוק משמחתו הרגילה של האדם,
הן זהו טעם קציר הפירות שמעבר לשמחה.
אושרו מסמל כי מכאן ואילך,
תם סבלה של האנושות, והיא תחיה בעולם של אור.
הצדק הוא בנחת רוחו של האל; העונג המסמל כל מה שחיובי,
הצדק הוא בנחת רוחו של האל; העונג המסמל כל מה שחיובי,
ומסמל את מה שמבשר טובות, ומסמל את מה שמבשר טובות,
ומסמל את מה שמבשר טובות.
מתוך 'הדבר מופיע בבשר'
עוד
האל הכול יכול הוא רועי
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה