21.2.20

האמירה השישים ושש

האמירה השישים ושש: עבודתי ממשיכה אל השלב הנוכחי, היא מצייתת להסדרים החכמים שביצעתי, והיא גם ההצלחה האדירה שלי. איזה אדם יכול לעשות דבר כזה? בני האדם מעדיפים להפריע לניהול שלי, הלא כן? אולם עליכם לדעת שאף אחד לא יכול לעשות את עבודתי במקומי, לא כל שכן לבלום אותה, משום שאף אחד לא יכול לומר או לעשות את הדברים שאני עושה ואומר. על אף שזה המצב, בני האדם עדיין לא מכירים אותי, את אלוהים החכם והכול יכול! אתם לא מעזים להתנגד לי בגלוי מבחוץ, אך אתם מתנגדים אליי בלבכם ובדעתכם. טיפשים! האם אתם לא יודעים שאני האל שרואה את לב לבו של האדם? האם אתם לא יודעים שאני בוחן כל מילה וכל מעשה שלכם? אני אומֵר לכם: לעולם לא אומַר עוד דברים עדינים. במקום זאת, כל דבריי יהיו דברים של שיפוט חמור, ואני אבדוק אם תוכלו לשאת זאת. מעתה ואילך, בני האדם שלא קרובים אליי בלבם, כלומר אלה שלא רוחשים לי אהבה כנה, הם אלה שמתריסים נגדי בגלוי.
כיום, עבודתה של רוח הקודש הגיעה לנקודה שבה השיטה הקודמת כבר אינה בשימוש, ושיטה חדשה באה במקומה. בני האדם שלא ישתפו איתי פעולה באופן חיובי ופעיל, ייפלו לשאול, אל תהום של מוות (בני האדם האלה ייעלמו לעולמים). השיט ...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה